23 Şubat 2009 Pazartesi

Ey isyan dolu sarhoş geceler


Sigara dumanlarından anlam çıkardığımız karanlığın bitmeyen bir acı gibi içimizi sardığı ve tükenmez yanlızlık duygusunun amansızca bizi giderek umutsuzluğa ittiği gecelerden birtanesi. Odada sadece saatin sanki benim ölümümle bitecek bir tik tak sesi var. Zaman öylesine boş ve kahır dolu ilerliyorki sanki sabahı görmek seni görmek ve her göremediğim günde sesininin tınısını artık sadece beynimde hissetmek beni akşamlarda yaşatıyor. Sen gideli daha doğrusu görüşmeyeli okadar zaman geçtiki artık ben bende değilim. Bilinmez karanlıklarda ufak bir ışık ümüdiyle yaşamaya ve hayli yorgun bir şekilde, konuşmaya, gülmeye, seni çalan zamana ve güne lanet ederek geçirdiğim dakikalar hayatımın rutin dönemini yansıtıyor aslında.
Kimdemiş arkadaşım yok diye. Benim arkadaşım karanlıklar. Herzaman dinleyen sigara dumanına anlam katan ve aslında sesiszliğiyle okadar şeyler anlatan sadık dostum. Ufak bir şarap yarım paket sigara ve dss gecelerin en güzey yanı olsa gerek. Sigaranın her nefesindeki dumanın içime dolması ve üstüne şarabın o biraz ekşi ama insanı mayhoş eden isyancı tadı gecelere başka anlamlar katıyor.
Kim demiş arkadaşım yok diye. Okadar çok varki saysam şaşırırsınız. Aristo ,Gogen hatta biraz daha içsem tanrının karşımda ağladığına yemin edebilirim. Umutlar ve kaderler aynı şişe içerisinde karışmışken benim kadehimin ikisindende dolu olması insanı yaşamla ölüm kıyısına getiriyor. Karanlık hep kulağıma bir şeyler söylüyor. Acılar fısıldıyor ve hep yakarışlardaki bitmek bilmeyen kahredci duygularla beni yüzleştiyor.
Kim demiş arkadaşım yok diye. Kim demiş arkadaşlara güven olmaz diye. Benim arkadaşlarım karanlıklar sigaram ve şarabım ve biliyorum ki ben onları terketmedikçe onların beni terketmeye hiç niyeti yok.

1 yorum:

  1. As you know it is really difficult for me to read it, but I have tried and I get some information which is really interesting. You have a lot of philosophical ideas, actually about darkness and wine. It is very valuable story. You portray your feeling, not every man can do it. In my opinion it will be better for you if you spend your free time with people. Wine and cigarette are your best friends for the time being, after some period they will be your bitterest enemies.
    With best wishes Sayka.

    YanıtlaSil